VIKTIG INFORMATION
Från och med den 15 maj utvecklas din inloggningssida.
Om du redan har ett konto, fyll i ditt användarnamn (det är e-postadressen som användes för att skapa ditt konto).
Ditt lösenord är oförändrat.

Kan du inte logga in?
Det betyder att ditt lösenord är felaktigt eller att din e-postadress inte stämmer överens med ett befintligt konto. För att åtgärda detta:
. Kontrollera det använda lösenordet och försök igen.
eller
. Klicka på "Glömt lösenord?"
. Ange din e-postadress.
Om din e-postadress stämmer överens med ett befintligt konto kommer ett e-postmeddelande att skickas till dig.
Om den inte stämmer överens, visas ett felmeddelande. Korrigera adressen eller skapa ett nytt konto.
Kan du inte skapa ett nytt konto? Du har kanske redan ett. Fyll gärna i vårt kontaktformulär ››
Sök i din skräppost efter ett mail med texten "Återställ ditt lösenord" från avsändaren "noreply@notifications.pearson.com"
- Kontrollera även meddelanden i karantän.
- Kontakta din IT-avdelning.

Om du ännu inte har ett konto, klicka på "Skapa ett konto" och du kommer att dirigeras till den här sidan, sedan behöver du bara fylla i stegen.

Behöver du hjälp? Kontakta oss via detta formulär