VIKTIG INFORMATION
Från och med den 15 maj utvecklas din inloggningssida.
Om du redan har ett konto, fyll i ditt användarnamn (det är e-postadressen som användes för att skapa ditt konto).
Ditt lösenord är oförändrat.

Kan du inte logga in?
Det betyder att ditt lösenord är felaktigt eller att din e-postadress inte stämmer överens med ett befintligt konto. För att åtgärda detta:
. Kontrollera det använda lösenordet och försök igen.
eller
. Klicka på "Glömt lösenord?"
. Ange din e-postadress.
Om din e-postadress stämmer överens med ett befintligt konto kommer ett e-postmeddelande att skickas till dig.
Om den inte stämmer överens, visas ett felmeddelande. Korrigera adressen eller skapa ett nytt konto.
Sök i din skräppost efter ett mail med texten "Återställ ditt lösenord" från avsändaren "noreply@notifications.pearson.com"
- Kontrollera även meddelanden i karantän.
- Kontakta din IT-avdelning.

Om du ännu inte har ett konto, klicka på "Skapa ett konto" och du kommer att dirigeras till den här sidan, sedan behöver du bara fylla i stegen.

Behöver du hjälp? Kontakta oss via detta formulär